1. პროექტის სახელწოდება
- სპარტაკის აჯანყება.
2. პროექტის მთავარი იდეა - თავისუფლებისთვის მებრძოლი ადამიანი რომელმაც გაერთიანა
იმდროინდელი მონები თავისუფლების იდეით.
3. პროექტის აქტუალობა -შეისწავლონ რამდენათ მნიშვნელოვანი იყო სპარტაკის აჯანყება,
გააკეთონ ანალიზი რამგამოიწვია აჯანყება , და შეაფასონ მისი ღვაწლი ისტორიაში თავისუფლებისთვის
მებრძოლი ადამიანი.
4.
პროექტის
მიზნები - მოსწავლეებში
თავისუფლების იდეების გაღვივება, თავისუფლებისთვის ბრძოლა, ცოდნისთვის ინტერესების
გაღვივება, პრობლემის გადაჭრა მისი გაგება გააზრება.
5.
მონაწილეთა
ასაკი -14 წელი.
6.
ვადების/ხანგრძლივობა -3 დღე.
7.
მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას- ინტერესების
გაღვივება თავისუფლების მიმართ, მოსწავლეთა პროგრესის განვითარება ტავისუფლებისთვის.
8.
პროექტისთვის
საჭირო ძირითადი რესურსები - ფილმის
ჩვენება, პლაკატების შექმნა. სახელმღვანელო. ინტერნეტი, ელექტრონული
პრეზენტაცია, პროექტორი, კომპიუტერი.
9.
პროექტის
მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)-
შესავალი მოკლე პრეზენტაცია
აქტივობა1. რამ გამოიწვია სპარტაკის აჯანყება.
რომელ ქვეყანაში გაიმართა აჯანყება.
რას ითხოვდნენ აჯანყებულები?
რა ბედი ეწიათ აჯანყებულებს?
აქტივობა 2. ჯგუფების განაწილება/დავალებების გადაცემა.
პარალელურად ვაწარმოებ მონიტორინგს.
აქტივობა 3. მოძიებული ინფორმაციის დახარისხება და ელექტრონული პრეზენტაციის გაკეთება.
აქტივობა 4. პროექტის პრეზენტაცია/ფილმის ჩვენება.
აქტივობა 5. მოსწავლეთა შეფასება.
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
|
1.მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ
მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი
მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული,
არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებულია
თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი,
ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული
ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3.შინაარსის
კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
|
ძირითადად
კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4.ენობრივი
გამართულობა
|
ენობრივად
გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად
გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად
გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5.კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა
დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი
ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია,
მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია
გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და
ანალიზი სიღრმისეულია
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები
ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების
კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
|
მრავალფეროვანი,
შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი
ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს
ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ
წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის
ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8.კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო
ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები
დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი
მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს
ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
|
9.დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ
არის მკაფიო
|
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის
ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს
პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს,
პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება,
აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს
ყველა კითხვას
|
10. საგნებთან /სანობრივ ჯქუფებთან/ ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან კავშირი-
ისტორია
ისტ.
VII 4. მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის
მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- ინდივიდუალურად
ან კლასში ჯგუფური მუშაობისას დროის სკალაზე აღნიშნავს ისტორიისთვის, მისი აზრით,
ყველაზე მნიშვნელოვან ოთხ ან ხუთ პოლიტიკურ მოღვაწეს და კლასის წინაშე საუბრობს
მისი არჩევანის მიზეზებზე;
- მოიპოვებს ინფორმაციას (სახელმძღვანელოსა და დამატებითი
ბეჭდური მასალის/ელექტრო
მასალის საშუალებით) ერთ-ერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ და წერს თემას, რომელშიც საუბრობს მისი მოღვაწეობის როგორც დადებით, ისე უარყოფით მხარეებზე;
- ცხრილის საშუალებით აჯგუფებს ორი რადიკალურად განსხვავებული პოლიტიკური მოღვაწის მოტივაციასა
და მიზნებს;
- ადარებს ორ წყაროს, რომლებიც განსხვავებულად აფასებენ ერთი და იმავე ისტორიული პიროვნების მოღვაწეობას. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას ამ განსხვავბული ინტერპრეტაციის მიზეზებთან დაკავშირებით;
11. პროექტის ხელმძღვანელი - რუსლანი შაინიძე
12. ხელმძღვანელი ელ.ფოსტა - ruslanshainidze81@gmail.com
No comments:
Post a Comment