გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა _ დიდგორის ბრძოლა
გაკვეთილის მთავარი თემა
დიდგორის ბრძოლა
საგანი/პედაგოგი
ისტორია/რ. შაინიძე
სწავლების საფეხური/კლასი
საბაზო/ 9 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
25 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მიდგომების მოსწავლეები არ არიან.
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
·         შეისწავლონ დიდგორის ბრძოლა და მისი შედეგები ქართველი ხალხის დიდი გამარჯვება
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
·         განუვითარდეს დამოუკიდებელი აზროვნება, თანამშრომლობა და უნარჩვევები სწავლის პროცესში.
·         გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეები გაიგებენ, აღწერენ, გაანალიზებენ პრობლემას შეაფასებენ მის მნიშველობას ქვეყნისთვის.

ისტ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია  აანალიზს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • მსჯელობს კონკრეტულ საგარეო პოლიტიკურ ცვლილებებზე, რომლებმაც გავლენ მოახდინა ქართულ სახელმწიფოებრივობაზე;
  • აანალიზებს და ადარებს საგარეო ფაქტორების გავლენას ქვეყნის შიდა კონფლიქტებზე;
წინარე ცოდნა
·         მოსწავლეებს წარმოდგენა აქვს ამეპოქის პერიოდთან.
შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეებთან ერთად ვადგენ წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემით
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
სახელმძვანელო. რუკა, პლაკატი, ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი.
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
კლასის ორგანიზება 2 წუთი.

გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა

აქტივობა 1 _ არსებული ცოდნის გამეორება კითხვა-პასუხი 10 წუთი.

გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება

აქტივობა 2 _ ელექტრონული პრეზენტაციის ჩვენება _ 3 წთ.

აქტივობა 3 _ ვიდეო მასალის ჩვენება _ 3 წთ.

აქტივობა 4 _ სასწავლო მასალის გაცნობა/მინი ლექცია _ 5 წთ.

აქტივობა 5 _ წყაროზე მუშაობა _ 7 წთ.

გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია

აქტივობა 6 _ მოსწავლეები ამთლიანებენ არსებულ და ახლად მიღებულ ცოდნას, ხდება აზრთა გაცვლა, გაანალიზება და შეფასება ამ თემის ირგვლივ, 10 წუთი

დავალება 3 წუთი.

შეფასება _ 2 წთ.


No comments:

Post a Comment